از دیگر تولیدکنندگان باربند یا نگهدارنده شرکت و کمپانی peruzzo میباشد که انواع سقفی و صندوقی و hitch rack را تولید کرده و به بازار عرضه میکند که تعداد کمی هم به ایران وارد شده است. از مجموعه محصولاتی از این شرکت و تولیدکننده یک نمونه باربند سقفی و یک نمونه برای پشت خودرو (یا صندوقی) وارد ایران شده است ولی سه مدل یا کلاس باربند سقفی تولید کرده است. مانند همه برندها یک مدل ساده که چرخ جلوی آن باز میشود به این صورت که دوشاخ یا کمک فنر روی قسمت ابتدایی باربند در محل تعبیه شده قرار میگیرد و همانند مکانیسم بستن چرخ جلو توسط ضامن, بروی باربند هم با همین سیستم انجام میگیرد سپس چرخ عقب بر روی ناودانی یا ریل با تسمه ای که تعبیه گردیده است محکم و مهار شده است.

نمونه دیگر هم مانند تمام باربند های ساده سقفی که از ساده ترین و معمول ترین نوع باربند های سقفی میباشد تصویر . یک ریل یا ناودانی به عنوان بدنه اصلی باربند طراحی شده و دو بازو یا اهرم از بدنه باربند جدا شده و بدنه مورب دوچرخه را در برمیگیرد و از طریق مهره و یک پیج مشتی محکم میشود . در انتها و ابتدای ریل و یا ناودانی تسمه هایی تعبیه شده برای مهار و محکم کردن چرخ جلو و چرخ عقب و بدین ترتیب حمل دوچرخه بر روی سقف میسر میشود . همانطور که در بخش های قبلی عنوان شده این نوع باربند ها مناسب دوچرخه های خانواده های کورسی و در کلاس کوهستان دوچرخه های کراس کانتری یا hardtail بهترین گزینه میباشد این کلاس از باربند های سقفی برند peruzzo مناسب دوچرخه های دانهیل و یا اندورو نمیباشد . باز هم به دلیل سنگین بودن وزن این دوچرخه ها و فاصله بین دو محور دوچرخه گزینه مناسبی نمیباشد . مانند تصویر تولید شده است

نمونه دیگر و خاص ترین باربند یا نگهدارنده سقفی تولید شده این شرکت Pure Instinct مشکی رنگ carrier Levante نقره ای رنگ (هر دو شبیه هم هستند فقط رنگ آنها متفاوت است). این حمل کننده و یا باربند ماننده دیگر نمونه های تولید شده در همه برندها؛ یک ناودانی یا یک ریل به عنوان بدنه اصلی باربند بوده و یک بازو با اهرم از بدنه جدا شده به صورت یک فک انبر مانند دوچرخه را از قسمت بدنه افقی یا لوله زین در بر میگیرد سپس چرخ های عقب و جلو با تسمه های تعبیه شده در جای مخصوص مهار و محکم میشود . یک تسمه بزرگتر دیگر بر روی بدنه تعبیه شده که هدف از بکاربردن مهار دوباره چرخ جلو میباشد . یکی از مزیت های این نگهدارنده یا باربند نگهداری بدنه افقی یا لوله زین است ولی بزرگترین عیب تکانهای چرخ جلو میباشد که با بکاربردن یک تسمه دیگر بر این مشکل فایق شده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات موجود این برند

No products were found matching your selection.

لطفا نوع ماشین خود را انتخاب کنید:

سواری، سدان هاچ بک یا صندوق دار

باربندهای سقفی:
- نوع اول که چرخ جلو دوچرخه باید باز شود
- نوع دوم که چرخ جلو دوچرخه باز نمی شود و به صورت کامل نصب میشود.

باربندهای صندوقی:
- که انواع مختلف آنها در بازار موجود می باشد

خودروهای دارای لاستیک زاپاس روی درب عقب

باربندهای صندوقی:
- این نوع باربند ها بر روی زاپاس نصب مبگردد که انواع مختلف آنها در بازار موجود می باشد و بیشتر در مقاله روبرو میتوانید مطالعه کنید

باربندهای سقفی:
- با توجه به نوع خودرو و قد مصرف کننده می توان از باریندهای سقفی استفاده کرد که باربندهای سقفی که چرخ جلو آن یاز میشود بهترین گزینه و بعد از آن که آخرید گزینه معمولا در نظر گرفته میشود، باربندهایی که دوچرخه به صورت کامل نصب میشود.

خودروهای شاسی بلند یا SUV

HitchRack:
- این نوع باربند ها بر زیر صندوق نصب مبگردد که انواع مختلف آنها در بازار موجود می باشد و بیشتر در مقاله روبرو میتوانید مطالعه کنید

باربندهای سقفی:
- با توجه به نوع خودرو و قد مصرف کننده می توان از باریندهای سقفی استفاده کرد که باربندهای سقفی که چرخ جلو آن یاز میشود بهترین گزینه و بعد از آن که آخرید گزینه معمولا در نظر گرفته میشود، باربندهایی که دوچرخه به صورت کامل نصب میشود.

وانت یا پیکاپ

TailgatePad:
- این نوع باربند ها بر روی درب کایبن عقب نسب مبگردد که انواع مختلف آنها در بازار موجود می باشد و بیشتر در مقاله روبرو میتوانید مطالعه کنید

HitchRack:
- این نوع باربند ها بر زیر صندوق نصب مبگردد که انواع مختلف آنها در بازار موجود می باشد و بیشتر در مقاله روبرو میتوانید مطالعه کنید

باربندهای سقفی:
- در صورتی که از از باکس عقب یا سوپرلید استفاده می کنید می توان از باربند یا حمل کننده های سقفی استفاده کرد